Direktlänk till inlägg 2 maj 2012

Valparna ute!

Av Birgitta Äsplöf - 2 maj 2012 09:46

I går var valparna ute för första gången. Vackert väder med sommarvärme , i dag är det lika varm och solen skiner från en molnfri himmel. Valparna tyckte det var mycket att titta och lukta på de sprang omkring en bra stund sen slocknade de direkt när de kom in.


 

Här är några dagar tidigare de sitter och tittar ut från valprummet.

från vänster tik ,tik ,hane bakom från vänster hane , tik.Den trf hanen

till höger på bilden är till salu.

 

Såld!

 

Såld! 

 

Såld !

 

Hane till salu!

 

såld

 

såld

 

Hane till salu!



 
 
Ingen bild

AnnLotta

7 maj 2012 09:43

Åh, de är så ljuvliga, de små rackarna! Jag blev sååå förtjust i dem! ....Och som sagt, om jag inte redan hade huset (över)fullt, så hade jag mycket mer än gärna kidnappat en (eller två;))....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Birgitta Äsplöf - 1 maj 2015 08:56

Har fått några fina bilder på Vincent 12 år Wictor 1 år ägare Anna Frisell och Tova 10 månader ägare Sarah-Lee Gesslin- Tack, det är så trevligt när jag får lite bilder och ni berättar hur hundarna fungerar i sina hem.     Tova     Vi...

Av Birgitta Äsplöf - 8 september 2014 19:45


Förra helgen flyttade den sista valpen. Det var Ässtorps Xahani . Hon bor nu i Östersund med sin matte Sarah-Lee och husse Dennis samt collien Wille. Resan hem gick bra och i det nya hemmet fungerar allt bra. De andra tre har också anpassat sig fort ...

Av Birgitta Äsplöf - 30 augusti 2014 16:29

Då var det dax att flytta till sina nya familjer. Först var Ä. Xido ägare familjen Blomberg Mörlunda. Ett par dagar efter flyttade lilla Ä.Xarabi ägare Emma Andersson Ulricehamn. Sen var det lilla Ä. Xabiere som bor på halvfoder hos Jennie Eriksson S...

Av Birgitta Äsplöf - 6 augusti 2014 13:17

På grund av återbud har jag en trefärgad tik kvar. Söker helst en fodervärd på halvfoder till henne. Vid intresse kontakta mig på asstorps@gmail.com eller 0705365583.       ...

Av Birgitta Äsplöf - 30 juli 2014 12:19

Vad fort det går, valparna är redan drygt 5 veckor. Full fart på dem ute är det.Bara tre veckor kvar sen flyttar alla valpar och mamma Izi åker hem till sin matte som jag tror har börjat räkna dagarna nu. Alla valpar är tingade :-)  Öxatorpets kennel...

Skapa flashcards